راهکارهای مبتنی بر BPMS گراف

نظارت، بازدید و بازرسی

امکان ایجاد انواع چک لیست ها و زمانبندی آنها برای مکان های خاص

بکارگیری ابزار بصورت آفلاین

ثبت اطلاعات فرم ها بصورت آفلاین و آنلاین امکانپذیر خواهد بود
بازبینی سوابق قبلی فرم ها بصورت آفلاین و آنلاین امکانپذیر خواهد بود.

جامعه هدف

  • سیستم های  تعمیر و   نگهداری
  • کلیه فرآیند های نظارت و بازرسی
  • بازدید ها

مدیریت ماموریت‌ها و کارهای فردی

جامعه هدف

  • نگهبان‌های مراکز صنعتی
  • سیستم‌های گشت و نگهبانی
  • مامورین در سطح شهر
  • حضور و غیاب
  • فروش و پخش
  • بازاریابی‌ها

اعلام حضور افراد بر اساس زمان و مکان مشخص شده

امروزه با گسترش استفاده از ابزارهای ارتباطی هوشمند مانند تلفن همراه و تبلت،بکارگیری این تکنولوژی بمنظور نظارت بر عملکرد افراد در ماموریت های خارج از مجموعه در بسیاری از موارد کاربردی بوده و مورد نیاز طیف گسترده ای از کسب و کارها می باشد.

نرم افزار همراه گراف بمنظور مدیریت ماموریت‌ها و کارهای افراد در خارج از مجموعه ارائه شده و با پشت سر گذاشتن تست های فنی لازم آماده ارائه به متقاضایان می باشد.

برداشت اطلاعات میدانی

جامعه هدف

  • اطلاعات راه ها و معابر
  • سیستم های شهر سازی
  • پل ها و جاده ها
  • صنعت و معدن
  • کشاورزی
  • سیستم اموال

امکان شناسایی مکان ها یا معابر خاص و ثبت اطلاعات تکمیلی

تعیین محدوده انجام کار

محدوده مورد نظر جهت برداشت اطلاعات با استفاده از نقشه تعیین می گردد.

زمان و محدوده برداشت اطلاعات

زمان و یا زمانهای برداشت اطلاعات مشخص می گردد.

Tracking

ردیابی مسیر و سرعت در طی مسیر

تجمیع و تحلیل اطلاعات

امکان ایجاد انواع پرسشنامه و دعوت از افراد جهت تکمیل آن

جامعه هدف

  • تجمیع و تحلیل داده از بانک های اطلاعاتی مختلف در سطوح مدیریتی
  • سازمان ها و واحدهای آمار و اطلاعات
  • سازمان ها و نهاد های نظارتی و مرجع

آرشیو اسناد و مدارک چندرسانه‌ای

ویژگی‌های اصلی

  • مديريت متمركز و طبقه بندي صحيح و سهولت جستجو و دسترسی
  • گردش صحيح و پيگيری دقيق
  • حفاظت مطلوب از اطلاعات و اسناد
  • توزيع شدگى و سرعت بالاى دسترسى
  • محيط حرفه اى براى مديريت سيستم
  • محيط كاربرى آسان ، حرفه اى و User Friendly
  • امكان استفاده از ابزار فرم ساز گراف
  • نگهدارى و طبقه بندى مستندات با حجم و تعداد بسيار زياد

خلاصه امکانات سامانه

  • جايگزينى اسناد كاغذى با اسناد الكترونيكى
  • مديريت بهينه بر نحوه دسترسى به اسناد و كنترل امنيت آنها
  • سهولت دسترسي به اسناد با رعايت كليه موارد ايمني
  • تسريع در امر گردش اسناد در سطح سازمان
  • اعمال دسته بندي هاي پويا بر اساس ويژگي هاي اسناد
  • عدم محدوديت در نگهداري انواع اسناد الكترونيكي
  • سادگي استفاده و كاربرد ( User Friendly)
  • امكان بكارگيري تحت Web و Windows

 

اعلام حضور افراد بر اساس زمان و مکان مشخص شده

با ايجاد فناوري هاي نوين انتقال اطلاعات، مديريت اسناد و اطلاعات بدون استفاده از سيستمهاي نرم افزاري مناسب كاري بسيار مشكل خواهد بود. اين سيستم ها كه به سيستم هاى مكاتباتى موسوم گشته اند باعث ايجاد تحولى در گردش اطلاعات و اسناد در سازمانها شده اند.

مجموعه فعاليت ها و اقدامات و تجهيزاتي كه براي توليد، طبقه بندى و ثبت مستندات اداري صرف مي شوند سيستم هاي آرشيو را تشكيل مي دهند و عمليات آرشيو الكترونيك مستندات، بطور ساده مجموعه اقداماتي است كه براي مكانيزه كردن دسترسى به اسناد و مدارك سازمانى و افزايش سرعت گردش آن در سازمان صورت مي پذيرد. اين گونه اقدامات غالبا به منظور مديريت، پشتيباني و نگهداري و توزيع ساده اطلاعات و اسناد در محيط هاي اداري و فني طراحي شده و موجب بهينه سازى عملكرد سازمان و افزايش بهره ورى مي شوند.

اهداف اصلى استفاده از سيستم هاى آرشيو الكترونيك را مى توان چنين برشمرد

نگهدارى و طبقه بندى دانش سازمانى، صرفه جويي در حجم كاغذ مصرفى درون سازماني، كاهش مراجعات ارباب رجوع، پيگيري مكانيزه، كاهش حجم بايگاني فيزيكى، افزايش سرعت دسترسي به سوابق و پرونده ها، سرعت بخشيدن به كارهاي روزمره و ...

بالا